Re: Browser Choice

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 14:21:12 MET

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:4p3387gojudt$.1mg3t3q480w9o.dlg@40tude.net...
> No i ten nieszczęsny test ACID - wszyscy pieją że przegladarka X
> przechodzi

Bo to jest w asadzie punkt odniesienia.

> ten test prawie na 100% tylko czy tak naprawdę ktoś korzysta ze
> WSZYSTKICH
> procedur, funkcji czy właściwości wykorzystanych w tym teście? Dla
> mnie
> jako administratora wazne jest to by "moja" przegladarka przechodziła
> "test
> banku xyz" albo "aplikacji abc" a nie test ACID. Bo może się okazać,
> że
> wspaniała przegladarka X przechodząca ACID w 95% działa z aplikacją
> bankową
> o wiele gorzej niż przegladarka Y przechodząca ten test w 25%.

Takowoż. W Operze do dziś np. sporadycznie kuleje osadzanie obiektów
flash, oraz już nie tak sporadycznie nagle linki z całej strony
przestają być klikalne (działa naciśnięcie kółka myszy na linku, otwiera
w nowej zakładce) i nie zawsze pomaga przeładowanie strony. U mnie
przeważyły jednak udogodnienia, a z babolami (z wyjątkiem jednego w
najnowszej Operze) radzę sobie całkiem nieźle. Rozwiązałem też poruszany
kiedyś przeze mnie problem Quoted-Printable przy pracy z czytnikiem
Opery - dla każdego konta osobno, w accounts.ini przestawia się wartość
Allow 8bit transfer z zero na jeden.

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,