Re: Browser Choice

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 08:45:30 MET

W dniu 2010-03-16 07:35, Artur Frydel pisze:

> Mo¿esz siê pochwaliæ jakie to rzeczy? Oczywi¶cie o ile to nie jest jak±¶
> wielk± tajemnic±.

¯eby Xmarks synchronizowa³ has³a (tak, wiem, jest LastPass; nawet tego
u¿ywa³em przez krótki czas ale filozofia kompletnie do mnie nie
przemawia) i ¿eby strony z zak³adek otwiera³y siê w nowej karcie.

> b. xmark lubi siê wykopyrtn±æ

Te¿ niestety to zauwa¿y³em.

> c. adblock dzia³a tak nietypowo - przez chwilkê (do czasu za³adowania
> strony) wy¶wietlane s± reklamy. Co jest uci±¿liwe.

Zwróci³em te¿ uwagê na co¶ innego: jest sobie takie rozszerzenie One
Window (co do zasady dzia³ania odpowiednik Firefoksowego Single Window
Mode z Tab Mix Plusa). I te¿ robi to "po³owicznie" - widaæ jak otweira
siê nowe okno przegl±darki, po czym zwija siê do poprzedniego. Byæ mo¿e
takie udawanie jest immanentn± cech± Chrome? ;)

Micha³ "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl