Re: Browser Choice

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 07:35:05 MET

Day Mon, 15 Mar 2010 13:33:49 +0100, Mich@l wrote:

> szybka i stabilna przeglądarka. Jeszcze tylko dwie rzeczy powstrzymują
> mnie przed ostateczną przesiadką z Firefoksa, ale dla Ciebie nie będzie
> różnicy bo to takie coś o czym w IE nawet człowiek nie śni ;)

Możesz się pochwalić jakie to rzeczy? Oczywiście o ile to nie jest jakąś
wielką tajemnicą.
Ja również niedawno przeskoczyłem na chrome. Firefoxa używałem od czasów jak
jeszcze był firebirdem (a wcześniej prawie od zawsze jechałem na Netscape
później Mozilli). No ale Chrome po prostu wymiata. Pod Linuksem (debian
lenny) jest o wiele szybsza. A i pod windows jest bardzo szybka wygodna i
tak dalej. Same peany :) Argument o braku prywatności - że google wszystko
zbiera - do mnie nie trafia, bo i tak prawie wszytko trzymam na serwerach
google :) Oczywiście mam backupy.
Z małych chromowych zgrzytów;
a. Wpisanie w pasku adresu hosta w pliku /etc/hosts powoduje przeskoczenie
do wyszukiwarki google. Mógłby sobie ten chrome zobaczyć co ma w pliku
hosts.
b. xmark lubi się wykopyrtnąć
c. adblock działa tak nietypowo - przez chwilkę (do czasu załadowania
strony) wyświetlane są reklamy. Co jest uciążliwe.

--
Artur 'bzyk' Frydel
Pewną wadą pająków jest to, że nie mają mordek jak małe foczki. [Makawity]