Re: Browser Choice

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 21:52:09 MET

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:1ejsvk405isgb.1k46eetxmle5e.dlg@40tude.net...
> I w firmie doskonale się tym zarządza przez GPO? Śmiem wątpić.
> Poza tym większość firm, które dają swoje add-ony w postaci czy to
> apletów
> Java czy ActiveX mają wpisane, że tylko IE lub FF. Spróbuj zadzwonić
> do
> jakiegoś banku i powiedz, że co prawda działa Ci ich rozszerzenie w
> Chrome
> ale jednak nie do końca i opisz na grupie swoje doświadczenia.
> Najpewniej spuszczą Cię na drzewo - i dlatego jednak czasami warto nie
> przesiadać się "całkowicie" z IE czy FF.

Niektóre banki, które są "IE only", dawały się obsłużyć, gdy w Operze
przestawiało sie na tryb IE-podobny. Chrome jest szybka, czasem jednak
kuleją niektóre skrypty, czy aplety. Choc uczciwie trzeba przyznać, że
od początkowych wersji nastąpił duży skok jakościowy, np. spośród
najpopularniejszych, jako jedyna, obok Opery, 100% przechodzi test
ACID3. Fx 94%, IE8 żenua, 12%/20% (trzeba odczekać kilkanaście sekund),
w trybie zgodności zgroza, to jest do dupy niepodobne, 6%/13%... Choć i
tu postęp, IE8 przechodzi ACID2... Wybieram Operę, Chrome jest mi bardzo
pomocna.

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,