Re: Jak zabezpieczyć netbooka przed awarią systemu?

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 11:42:52 MET

On Sun, 14 Mar 2010 11:00:24 +0100, Przemys³aw Adam ¦miejek wrote:

> Chyba jednak nie mam. Próbowa³em Alt+F10 przy starcie i nic. BIOS
> wy¶wietla tylko:
>
> F10 - Bios
> F9 - Boot menu (w którym jest tylko dysk i pendrajw)

Zrób sobie na innym komputerze bootowalny pendrive np z BootITem, zbootuj
tego netbooka z pendrive i zrob obraz dysku na dysk zewnêtrzny
(pendrive/hdd/sdd) i po temacie. Potem w razie problemów odzyskasz partycjê
i ju¿.
I na przysz³o¶æ zabezpiecz siê (tak jak napisa³ Ci Konrad) prosz±c tego,
kto sprzeda³ Ci tego netbooka (HP/allegro/sklep) o p³ytê typu recovery. Ona
powinna byæ do³±czana do tego sprzêtu. A je¶li jej nie masz to musisz
poszukaæ kogo¶ kto ma tak± p³ytê i po prostu sobie j± skopiuj.

--
Pozdrawiam
Piotrek