Re: wyszukiwanie duplikatów plików:jaki free program ?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 11 Mar 2010 - 01:39:13 MET

Użytkownik "Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1ts50y0i162s0.1p393rmh4w9r0$.dlg@40tude.net...
> Może mi ktoś doradzić sprawny program do wyszukiwania duplikatów
> plików
> graficzych ? mam ich trochę na dysku po oidzyskiwaniu danych- są w
> różnych
> katalogach, i na pewno jest dużo podwójnych...
> Wydawało mi się, że acdsee to potrafi, ale on porównuje wielkość pliku
> jak są 2 pliki o tej samej długości to dla niego są identyczne!!! (tak
> przynajmniejszukał duplikatów plików tekstowych...) Nie chciałbym
> pokasować
> zdjęć, które tylko wielkość pliku mają tą samą. Jakiego /tym razem
> [...]

Total Commander. Było, że na warsztat brałem ponad pół miliona plików i
dał radę.
Jeśli Ci nie przeszkadza shareware, to polecam do takich spraw.
Możesz próbować też fc [ścieżka1]plik1 [ścieżka2]plik2, a do porównania
binarnego fc /b [ścieżka1]plik1 [ścieżka2]plik2.
Wynik działania możesz dziobkiem skierować do pliku. Polecenie to jest
jednak dość kłopotliwe w obsłudze, wygodniejszy jest Total Commander,
albo inny program z taką funkcją. Wynik działania w TC można skierować
do panelu i na nim operować. Można nakładać filtry i także kilka
warunków, po nazwach plikó i ich właściwościach. TC potrafi wyszukać
również duplikaty różniące sie nazwą, a mające identyczną zawartość.

--
Zanim napiszesz posta w Usenecie: http://rtfm.killfile.pl
(Wszelka korespondencja masowa, przesłana na mój adres mailowy,