wyszukiwanie duplikatów plików:jaki free program ?

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Mar 2010 - 22:52:12 MET

Może mi ktoś doradzić sprawny program do wyszukiwania duplikatów plików
graficzych ? mam ich trochę na dysku po oidzyskiwaniu danych- są w różnych
katalogach, i na pewno jest dużo podwójnych...
Wydawało mi się, że acdsee to potrafi, ale on porównuje wielkość pliku i
jak są 2 pliki o tej samej długości to dla niego są identyczne!!! (tak
przynajmniejszukał duplikatów plików tekstowych...) Nie chciałbym pokasować
zdjęć, które tylko wielkość pliku mają tą samą. Jakiego /tym razem free/
programu użyć ?