HP Color LaserJet 5 pod Vistą

Autor: Kraz <kraz887_at_gmail.com>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 14:43:41 MET

Witam szanownych grupowiczów!
Posiadam drukarkę HP Color LaserJet 5 podpiętą do sieci lokalnej i
usiłuję zmusić do pracy z nią jeden z komputerów, który działa pod
kontrolą Visty. Niestety mam problem ze sterownikami. W Windows XP
sterowniki do tego modelu znajdowały się standardowo w systemie. W
Viście natomiast znajduje się tylko jeden sterownik - do modelu z
modułem PostScript. Moja drukarka nie posiada niestety tego modułu. W
akcie rozpaczy próbowałem nawet zainstalować ją z tym jedynym
sterownikiem, ale przy próbie wydrukowania czegokolwiek z drukarki
wychodziły totalne krzaki.
Czy ktoś mógłby coś doradzić z tym fantem? Może jest jakiś sposób aby
przeszczepić sterowniki z Windows XP?

--
Pozdrawiam
Kraz