chkdsk nie startuje...

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Mar 2010 - 11:38:47 MET

Witam.

Proszę Was o poradę.
Mam na tapecie Acera TravelMate 4060 z WinXP
Home (SP nie znany).
Dostałem go z komunikatem o braku pliku SYSTEM w
WINDOWS\SYSTEM32\CONFIG. Pierwszą rzeczą, która
przyszła mi do głowy to CHKDSK z parametrami
dysku systemowego.
Zbootowałem go z płytki z konsolą ale po
poleceniu CHKDSK z parametrami, bądź bez pojawia
się tylko identyfikator dysku i dalej nic. Wisi
sobie nie robiąc nic. Mimo to dało się
poleceniem DIR przejrzeć wcześniej wszystkie dyski.
Odpaliłem więc konsolę z płytki instalacyjnej XP
Home i tu ZONK. Po poleceniu CHKDSK pojawił się
komunikat: " W stacji nie ma dysku lub sytem
plików nie jest obsługiwany"?? ??
Laptop ma oczywiście partycje recovery ale
chciałbym najpierw spróbować uratować system,
jeśli się da.

--
pozdr00fka
   poli