Re: Tworzenie MSI do użycia przez GPO z MSP

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Wed 03 Mar 2010 - 14:34:37 MET

<pracownikxyz@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message
news:hml8mo$3i1$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Mam następujący problem. Mam plik MSI z edycją programu i plik MSP z
> poprawkami do tej instalacji. Przez GPO można do automatycznej instalacji
> podpinać jedynie pliki MSI więc trzeba dokonać przeróbki MSP operacją
> "msiexec
> /a paczka.msi /p poprawka.msp". Operacja kończy się sukcesem ale nie do
> końca.
> Tabele msi są prawidłowo poprawiane, ale pliki patch'owane są tylko w
> katalogu, do którego zostały rozpakowane i nie są ponownie wrzucane do
> [...]

Najprosciej wrzucic te komende do pliku bat uruchamianego z GPO.

Druga opcja to administrative installation. Utworz katalog na pliki
instalatora (mozna go potem przeniesc), nastepnie:

msiexec /a c:\sciezka\program.MSI targetdir=c:\tymczasowy

Przeklikaj cala instalacje, po tym wszystkie potrzebne pliki beda w
c:\tymczasowy. Nastepnie:

msiexec /a c:\tymczasowy\program.MSI /p patch.MSP

Spatchowane pliki zintegruja sie z instalacja w c:\tymczasowy. Przenies to w
miejsce dostepne dla klientow z sieci i dodaj MSI do GPO.

Pozdrawiam
Kamil