Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 02 Mar 2010 - 15:52:02 MET

Dominik & Co in news:hmiugd$2ps$2@inews.gazeta.pl
[.....................]
> program nie powinien się wywalać*. Użyj innego readera (choćby
> PDF XChange Viewer)

czytam o xchange - chwala na dobreprogramy, sprobuje, chociaz dążę do max
nieduzych czytnikow, chocby takich jak foxit i to w wersji _jeszcze_
lekkiej. Ale mozliwe bardzo, ze trzeba pojsc do przodu, no bo 1.3 to troche
lat ma...

> albo spróbuj naprawić plik, np. przez ps2pdf
> (z pakietu Ghostscript).

naprawia idealnie. Plik wynikowy bez problemu otwiera foxit 1.3.

Ja podejrzewalem, ze trzeba ten pdf na ktorym wywala sie foxit jeszcze raz
"przemielic", ale brak mi bylo maszynki wejsciowej, bowiem _sam_ Ghostscript
od - na przyklad - pdfcreatora, ktorego mam do robienia pdf-ów, jest w nim
jakby "zaszyty", nie do wykorzystania zdaje sie osobno, chociaz moze czegos
nie wiem.
OK, zainstalowalem to co podpowiedziales, dodalem nakladke, zeby latwiej
komunikowac sie z ghostscriptem i przerobilem na nowy pdf.
Ale teraz tak:
poszedlem droga: "file" -> "convert" -> "pdfwrite" i tutaj resolution dalem,
moze malo potrzebnie..., = 720, a w "properties" wybralem teoretycznie max
jakosc = prepress. Dalej już wyczucie i "mniej wiecej" podpowiedzi z netu
konfigurowaly mi destylowanie i widac, ze sa w konfiguracji pewne
niedorobki, bowiem na przyklad GRAFIKA na stronach wynikowego pdf jest
jednak troche gorsza niz w oryginale, widac ze jednak jest mocniej,
powtornie kompresowana, a staralem sie konfigurowac tak, zeby bylo minimum
straty na jakosci grafiki.

Poza tym: dawalem "embedALLfonts" + "subsetfonts" na TRUE,czyli staralem
sie, by z wejsciowego pliku ocalalo max duzo, niczym nie bylo zastapione, a
mimo to: WYNIKOWY PLIK wazy prawie dwa razy mniej [grafika podkompresowana?
hm].
Golym okiem nie widac, co w nim jest innego niz w wejsciowym, to 450 stron,
jakby taki sam...