Re: Win 7 nie otwieraa pliku PPT, bo "jest zablokowane w rejestrze"

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Tue 02 Mar 2010 - 00:13:08 MET

W dniu 2010-03-01 23:10, Marcin N pisze:

> Użytkownik "Animka"<animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

> No więc jak mogę rozwiązać mój problem?
> W rejestrze nie mam w ogóle wpisów, które według zaleceń z MS powinienem
> zmienić.
> Plik ostatni raz otworzyłem ze dwa lata temu. Niedawno zainstalowałem Win7,
> ale struktura plików w moim katalogu WORK (nie na dysku systemowym)
> pozostała taka sama, jaką mam od lat.

Może masz teraz inną nazwę komputera, inną nazwę sieci i straciłeś
dostęp do tych plików. Przypomnij sobie jak miałeś przedtem i cofnij
zmiany. Nadaj sobie uprawnienia w Zabezpieczeniach,

> P. Palusiński pisze, że jakaś poprawka do systemu sama sobie ustawiła prawa
> do tego pliku więc może czas wydać nową poprawkę, która te bzdurne
> ustawienia usunie?

To Plausiński ma Ci wydać tą poprawkę? On tego Windowsa stworzył?
Z reklamacjami i zapytaniami o poprawki wal do Microsoftu albo szukaj
poprawki na google.

--
animka