Re: Win 7 nie otwieraa pliku PPT, bo "jest zablokowane w rejestrze"

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Mon 01 Mar 2010 - 23:10:27 MET

Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hmhcaq$5if$2@node2.news.atman.pl...

> Rejestr jest rozwiązaniem. To jest cały mózg. Bez rejestru nie miałbyś
> Windowsa.

No więc jak mogę rozwiązać mój problem?
W rejestrze nie mam w ogóle wpisów, które według zaleceń z MS powinienem
zmienić.
Plik ostatni raz otworzyłem ze dwa lata temu. Niedawno zainstalowałem Win7,
ale struktura plików w moim katalogu WORK (nie na dysku systemowym)
pozostała taka sama, jaką mam od lat.

P. Palusiński pisze, że jakaś poprawka do systemu sama sobie ustawiła prawa
do tego pliku więc może czas wydać nową poprawkę, która te bzdurne
ustawienia usunie?