odzyskanie pliku - XP Prof

Autor: Marek Kamiński <marek_at_infomedia.WYTNIJ.pl>
Data: Mon 01 Mar 2010 - 20:30:38 MET

Witam,
czym i jak można by odzyskać plik "skrzynka odbiorcza.dbx"?
Po restarcie komputera plik ten ma staus uszkodzonego (nie ma sektora
poczatkowego) i zerową długość.

A wszystko zaczęlo sie od tego, że diskeeper poazał informację że są błędy
na dysku i zeby użyć ckdsk. Po wymuszeniu startu z uruchomieniem chkdska -
pojkazala się na chwilę informacja że dysk jest zablokowany i nie może
rozpocząć skanowania - uruchomił się windows. Niby wszystko było OK dopóki
nie uruchomiłem outlooka. Outlook nie odebrał poczty i w traju pojawiło sie
info, ze plik "skrzynka odbiorcza" jest uszkodzony.

Co teraz zrobic, bo pewnie dane nadal istnieją. Jeśli to ma znaczenie to
dysk jest SSD i mogę cos uruchomić z live CD bo nie mam przejściówki, żeby
go podpiąć do innego komputera. Troche biję się użyć chkdsk, żeby jeszcze
więcej nie zepsuć.

Pozdrawiam
Marek