Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 26 Feb 2010 - 23:05:56 MET

Araneus Diadematus in news:4b87fe7d$1@news.home.net.pl
> Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
> Dziękuję, koniec tematu. To tak, jakbyś dzisiejsze strony otwierał MSIE3,
> dziwiąc się, że babolą się i nie chcą chodzić.
> Hmm.. I jeszcze się dziwisz?

przepraszam, ale bzdury pleciesz. Problemem nie jest czas, w ktorym otwieram
plik - 2010 rok - ale czas, w ktorym pdf zrobiono. A ten pdf nie ma zadnego
powodu byc zrobionym jakimis cudownymi pdf-technologiami "na bogato", bo
jest z 2002 roku, a z tego czasu to foxit 1.3 otwiera nawet sardynki.

poza tym, 1.3 otwiera mi wszystkie wspolczesne pdf-y,a tych ktorych nie
chce, wywala sie itp itd, to i najnowsza wersja foxita nie otwiera, co
zawsze sprawdzam, instalujac na chwile te urocza kolubryne. Tym razem nie
sprawdzalem, bo problem i tak mam podobny do wielokroc juz spotykanego i
nigdy najnowszy foxit go nie rozwiazal, skoro 1.3 nie dawal rady.