Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 26 Feb 2010 - 23:02:57 MET

news:mu90uxqdukd8.dlg@kwinto.prv...

> Wystarczy podstawić plik ze starszej wersji.

No - i u siebie tak robię... Choć po prawdzie, w programach jezyk polski
nie jest mi potrzebny. Więcej - np. nie mam zamiaru uruchamiać u siebie
spolszczonego Irfana - raz to zrobiłem i mordowałem się ze skrótami,
które nieuważny tłumacz poduplikował tak, że w jednej planszy, do 2
różnych rzeczy, był ten sam skrót (podkreślenie literki w nazwie
funkcji). W angielskim wszystko mam na swoim miejscu, wywaliłem polski
język... to i wydaje mi się, że i Foxit obędzie się... plus dla
tłumacza - uniknął duplikacji skrótów - do wywołania funkcji dał skróty
z angielskiej wersji.

--
Pająk chwat,
wszystkich brat!