Re: Win7 - wyszukiwanie

Autor: Animka <animka_at_to.nieja.wp.pl>
Data: Tue 23 Feb 2010 - 19:20:49 MET

W dniu 2010-02-23 12:09, kamil pisze:

> Wciskanie CTRL + costam zamiast przyciskow i klikania w menu jest akurat
> czyms 'nieklopotliwym'.

CTRL + costam a 4 klawisze naraz (co wciska bodajz e Atrium) to jest
różnica. Dwa mogę wcisnąć. Nie zapamiętuję na pamięć tych poleceń, tyle
różnych gestów, skrótów jest, to nie dla mnie. Ja zaczynałam od uczenia
się Windows 3.1, a nie od informatykowania, więc mam prawo czegoś nie lubić.

  Po to sa skroty klawiaturowe, zeby w pol sekundy
> wykonac czynnosc zajmujaca piec klikow, od kopiuj/wklej po skroty w
> photoshopie (bez ktorych zycia sobie nie wyobrazam, a reki od myszy do tego
> odrywac nie musze).

Nauczyli Cię w szkole na stopień, to musisz umieć. Ja nie muszę tego
znać tak jak tabliczki mnożenia.

Proponuję eot, bo temat robi się dla mnie denerwujący :-(

--
animka