Re: Jak zainstalowac WinXP w kompie na plycie z chipsetem VIA?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu 18 Feb 2010 - 07:42:48 MET

 Ja zawsze ustawiałem wszystko w Power Stripie, dodawałem nowe możliwości
wyświetlania
> do Windows poprzez któraś z opcji (nie pamiętam już, trzeba to ściągnę i się
> pobawię)
> i odinstalowywałem program ->wszystko chodziło.

Tylko jak to zrobić? Szukam, klikam, niczego takiego nie znajduję. Tzn. jest tam
coś co niby brzmi jak to co piszesz, ale nie ma to wpływu na ustawienia
systemowe.
Gdyby to było takie proste, to by się im chyba ten PowerStrip nie sprzedawał za
dobrze...
Jeśli będziesz w stanie podpowiedzieć jak to zrobić, bardzo proszę, będę
wdzięczny.
Pozdrawiam,

latet