Re: Jak zainstalowac WinXP w kompie na plycie z chipsetem VIA?

Autor: Grzegorz S <gsulek_at_sgh.waw.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 23:19:52 MET

Latet <latet@latet.pl> wrote:

> Fakt. Tymczasowo pomogło, ale uciążliwe jest to, że wyskakuje okienko po starcie
> systemu i trzeba odczekać 5 sek,. aby dało się zamknąć. Zresztą nie wiem czy to
> jest jedyne ograniczenie wersji niezarejestrowanej? Jeśli tak to i tak pół
> biedy, gorzej jak po jakimś czasie w ogóle przestanie działać.

Można sobie utworzyć własny plik inf z definicjami odświeżania,
wiele lat tego nie używałem ale chodzi mi po głowie, że można było tam
daodać własne definicje rozdzielczości i odświeżania do rejestru windows
chyba jako parametry monitorai wtedy można było wszystko ładnie ustawić
z poziomu właściwości ekranu w windows z pominięciem uruchamiania PowerStripa.

Poza tym,
w tym wątku podawał link do powerstripa z rejestratorem, bo fakt 30 dolców
to tanio nie jest, za to można już kupić kartę.

http://rapidshare.com/files/92560973/PowerStrip_v3.77_incl_Key.rar

Ale oczywiście trzeba być legalnym.

Ja zawsze ustawiałem wszystko w Power Stripie, dodawałem nowe możliwości wyświetlania
do Windows poprzez któraś z opcji (nie pamiętam już, trzeba to ściągnę i się pobawię)
i odinstalowywałem program ->wszystko chodziło.

--
gs