Re: Ścieżka dźwiękowa

Autor: Tiber <pra_anime_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 16:47:51 MET

Silly, silly eko nabazgrału:

> W Audio -> Source Audio rozwija się tylko do szarego None.

Nie do końca precyzyjnie się wyraziłem. W ustawieniach można zmienić z
"Source" na "None" jeżeli jakiś plik był załadowany, a potem uwolniony
za pomocą opcji "Close video file". Wtedy nawet załadowanie następnego
pliku, dowolnego, nie ustawia automatycznie na "Source", ale pozostawia
dźwięk wyłączony i trzeba ponownie ustawić.

> Mnie się ta operacja wyciągnięcia z .mpg ścieżki dźwiękowej
> w postaci pliku .mp3 już kiedyś udawała, parę lat temu.
> A że mi się to nie śniło świadczy plik .mp3 wtedy utworzony.
> Ale absolutnie nie mogę sobie przypomnieć programu, który
> wtedy mi do tego służył. Pamiętam jednak bardzo dobrze,
> że powstawał od razu plik mp3 bez dodatkowej przerówki
> z .wav lub tp.
> To się chyba nazywa skleroza. :-)

Że nie śniło to nic niezwykłego, na pewno jest masa kombajnów, które
kompresują wyciągnięty plik w locie. AFAIR VirtualDub nigdy nie tworzył
plików skompresowanych.

--
tbr