Re: Ścieżka dźwiękowa

Autor: eko <0_at_0.pl>
Data: Wed 10 Feb 2010 - 16:37:15 MET

> Nie jest dostępna/aktywna pozycja "Save WAV..." w menu "File"?

 Jest! Nie wydawało mi się, że to może być takie proste (przynajmniej
 jeśli chodzi o wybór w menu).

> Po załadowaniu pliku wszystko powinno być ustawione poprawnie do
> ekstrakcji. Problem byłby w zasadzie tylko wtedy, gdybyś przypadkiem w
> menu "Audio" zmienił ustawienie "Source Audio/Stream X" na "No Audio"
> bez lub z załadowanym filmem.

 W Audio -> Source Audio rozwija się tylko do szarego None.

 Mnie się ta operacja wyciągnięcia z .mpg ścieżki dźwiękowej
w postaci pliku .mp3 już kiedyś udawała, parę lat temu.
A że mi się to nie śniło świadczy plik .mp3 wtedy utworzony.
Ale absolutnie nie mogę sobie przypomnieć programu, który
wtedy mi do tego służył. Pamiętam jednak bardzo dobrze,
że powstawał od razu plik mp3 bez dodatkowej przerówki
z .wav lub tp.
To się chyba nazywa skleroza. :-)

Pozdrawiam