epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>> W trakcie gry? Kiepsko. Jeszcze na film mo¿na poczekaæ, ale na dane
>> potrzebne na bie¿±co w rozgrywce ju¿ trochê mniej.
>A to siê zgodzê. Ale czêsto mo¿na tutaj zastosowaæ buforowa-
>nie czy pracê równoleg³±. Choæby kopiowanie danych z p³yty na
>dysk ju¿ po rozpoczêciu danego poziomu gry, w przewidywaniu
>tego, co siê bêdzie pojawia³o w trakcie rozgrywki.
>
>Zazwyczaj producentom siê po prostu *nie chce* stosowaæ ta-
>kich sztuczek.
Po prostu to jest nieefektywne w sensie nak³adu pracy i potencjalnych
nowych problemów w porównaniu do potencjalnych korzy¶ci.
>> I generowaæ kolejne mo¿liwo¶ci sypania siê programu? Zw³aszcza je¶li
>> masz równoleg³e w±tki. Brrr...
>Bez przesady. W w±tkach nie ma nic z³ego. Zazwyczaj narzekaj±
>na nie ci, którzy nie potrafi± siê nimi pos³ugiwaæ :)
Etam. W w±tki pchaj± siê ci, którzy nie potrafi± IPC ;-)
>>> PS. A w pierwszej czê¶ci by³ chyba dowcip z pro¶b± o w³o¿e-
>>> nie dyskietki #146 czy ile¶tam ;)
>> Nie kojarzê.
>http://en.wikipedia.org/wiki/The_Secret_of_Monkey_Island#Stump_joke
A, faktycznie. By³o.
-- \------------------------/ | Kruk@epsilon.eu.org | | http://epsilon.eu.org/ | /------------------------\Received on Mon Feb 8 09:40:02 2010
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 08 Feb 2010 - 09:42:00 MET