Re: Poczta Windows Live ...

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Feb 2010 - 09:11:24 MET

news:2010020721422500@grush.one.pl...

> Sądzisz, że posiadanie jednej wielkiej skrzynki będzie wygod-
> niejsze? Skrzynki, w której nie będzie można nic ręcznie zna-
> leźć, a automatyczne wyszukiwanie związane z otwieraniem kilku
> tysięcy małych plików będzie trwało za każdym razem całymi mi-
> nutami?

Ale to mi się sprawdza i działa dobrze w Poczcie Windows Live, tyle że min.
nie zawsze przenosi do wysłanych. Mam dobre rozwiązanie, które mi się
sprawdza a Ty na *siłę* chcesz wcisnąć gorsze, twierdząc że jest lepsze.

> Jeżeli *będzie* wygodniejsze, to owszem, doradzę komunikację
> miejską. Jak myślisz, dlaczego chodzę do pracy na piechotę
> jeśli tylko mogę, a samochodem jadę w ostateczności? Nie
> zawsze samochodem jest wygodniej...

A co mnie interesuje Twój środek transportu do pracy?

> Poza tym lepszym przykładem byłoby "jeżeli człowiek szuka
> furgonetki na dojazdy do pracy, bo codziennie wozi tam i
> z powrotem 300 kg niepotrzebnych bagaży, to zamiast dora-
> dzić mu konkretny model polecę mu nie wozić tych bagaży".

Ok, masz rację, jednak jak *znajdziesz* klienta, który trzyma każdego maila
w *osobnym* pliku to daj znać.