Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 30 Dec 2009 - 18:31:34 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>U¿ytkownicy s± ci sami i robi± te same g³upie rzeczy. Zmniej-
>szenie stopnia zainfekowania o 60% przy tych samych u¿ytkowni-
>kach nazwa³bym du¿ym sukcesem.

Jakby¶ odpisywa³ na bie¿±co, mo¿e jeszcze pamiêta³bym co by³o i gdzie.
Bo chwilowo mam wra¿enie, ¿e nie w Moskwie, tylko w Petersburgu...

>I dlatego bez edukacji w zakresie bezpieczeñstwa mo¿na liczyæ
>w³a¶nie na takie 60% poprawy, a nie 99%. Ale nie oznacza to,
>¿e nale¿y dyskredytowaæ niepe³ny sukces.

Nie nale¿y tak¿e odtr±biaæ najwiêkszego wynalazku w historii ludzko¶ci
od czasu krojonego chleba.

--
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d'