Re: Ekspresowa Fragmentacja

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 22:36:29 MET

Dnia Mon, 28 Dec 2009 01:54:41 +0100, Sempiterna napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Ale XP-kowy defrag scala MFT... Osobiście sprawdzone. 2k tego chyba nie
> robi, ale na pewno scaliłem MFT (miałem jak dokładnie to sprawdzić)
> systemowym defragiem w XP. Może nie zawsze, ale robi to.

Hm. Wygląda na to, że możesz mieć rację. Choć jakimś dziwnym trafem pod
XP-kiem zawsze miałem MFT w kilku/nastu kawałkach, a po Vistą mam tylko
w trzech. Wyjaśnieniem może być na przykład to, że miałem z reguły dość
ciasno na partycji systemowej, a XP-kowy defragmentator mógł mieć pod
tym kątem wysokie wymagania.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/