problemy z downloadem

Autor: Mateusz <mateusz.chmurzynski_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Dec 2009 - 20:26:23 MET

Witam,
za cholerę nie wiedziałem, czy umieszczać to na sieciach czy na
systemie więc proszę bez bluzgów ;)

Jest taki problem: podczas ściągania większych plików (a'la 200mb),
niezależnie od przeglądarki dzieje się następująca rzecz: download
jest martwy przez 3,4 sekundy - po prostu się zatrzymuje, potem
wszystko sie odbywa normalnie przez 10 sek. i tak w kółko... irytuje
mnie to strasznie, tym bardziej, że używam rapidshare do pracy jak
znajomy grafik wysyła mi jakieś materiały do druku itp.

nie wiem gdzie szukać bugu - nie mam problemów z działaniem sieci -
siedzę na neo 1mb, mam linksysa wag200g z dobrym softem, system to
win7 ale pamiętam, że przy XP działy się takie same cuda.

wujek google nic mi nie podsunął... ale będę szukał dalej.