Re: Ekspresowa Fragmentacja

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 27 Dec 2009 - 19:08:02 MET

Michal Kawecki pisze:

> Masz może zainstalowany jakiś niepodpisany filtr systemu plików? Sprawdź
> to przy pomocy sigverif.exe.

Przejrzałem, znalazł niepodpisane ale to albo karta TV albo GFX albo
sterowniki wirtualnej drukarki, poza tym nic nadzwyczajnego.

Jakieś dalsze sugestie poszukiwaniu?
SFC nawet nie ma co ruszać liczba plików do naprawienia jest tak duża
jak instalacja systemu (nie zgadzają się pewnie wersje). Swoja droga MS
mógłby chociaż pisać jaki pliki owy SFC chce przywracać.