Re: Ekspresowa Fragmentacja

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 27 Dec 2009 - 15:57:04 MET

Kamikazee in news:hh7nd4$9mg$1@inews.gazeta.pl
> Trochę przesadzasz z tą defragmentacją.
> Sprawdź jak działa ci ten program
> http://www.piriform.com/defraggler/download

tak zastanawiam sie nad ta różnorodnościa porad w sprawie defragmentacji -
co problem, to inna propozycja,ale zawsze w kregu kilku stalych programow.
Czy, w sumie, nie jest najlepszą, bez kombinowania jakiegokolwiek, prosta,a
ceniona powszechnie propozycja typu contig (ewentualnie z jakims
frontendem)?
Ale warto - skoro juz o tym - zapytac: konkretnie, to czymże Defraggler
lepszy od contiga?
Ktos coś wie o tym?