Re: katalog FTP jako katalog na dysku

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 13:09:56 MET

Michal Biek pisze:
> Osadnik log(in):
> [...]
>
> :-)
> 1. Na obcym serwerze FTP musisz posiadać odpowiednie uprawnienia do
> zapis/odczyt plików czyli stosowne konto.
To nie problem.

> Metoda obsługi jest IMO mniej istotna, bo jak mniemam liczy się cel/efekt.
celem ma byc podpięcie FTP gdzieś w środku drzewa katalogów.
Efektem tego ma być praca kilku aplikacji na kilku plikach jednocześnie.
Wszystko było by prostsze gdyby owa aplikacja pozawalała na wymuszenie
konkretnej ścieżki dostępu.
> 2. Na swoim serwerze FTP podobnie jw. albo zastosowałbym VPN.

Tez bym tak zrobił ale moje łącze jest nienadające się do tego celu.