Re: katalog FTP jako katalog na dysku

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 12:33:49 MET

Osadnik log(in):
[...]
> Potrzebuję zwyczajnie rozwiązania które zapewni mi zapisywanie i
> czytanie plików czasie rzeczywistym od razu bezpośrednio na serwer. W
> internecie bo gdyby chodziło o siec LAN to było by prościej...

:-)
1. Na obcym serwerze FTP musisz posiadać odpowiednie uprawnienia do
zapis/odczyt plików czyli stosowne konto.
Metoda obsługi jest IMO mniej istotna, bo jak mniemam liczy się
cel/efekt.
2. Na swoim serwerze FTP podobnie jw. albo zastosowałbym VPN.

--
MICHAL: Mechanical Intelligent Calculation
and Hazardous Assassination Lifeform