Jak za darmo przekonwertować pliki ASF do WAVE

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sat 19 Dec 2009 - 08:54:30 MET

Witam,

mam pliki dźwiękowe ASF i niestety nic tego nie łyka. Jedynie VLC
potrafi odtwarzać, ale przewijać już nie bardzo. Audacity odmawia
wczytania, bo to M$Zło. Goglałem za jakimś darmowym konwerterem, ale
same zmyły ,,free download'', a w rzeczywistości płatne. Pod linuksami
jakoś to konwertowałem kiedyś, więc wnioskuję, że powinno się dać jakoś
darmowo.

Macie jakąś koncepcję jak to zrobić?

--
Przemysław Adam Śmiejek