Re: [XP] konto user do zarzadzania kontami w systemie - jak?

Autor: mrkramer <hhfm_at_poczta.fm>
Data: Fri 18 Dec 2009 - 15:09:20 MET

Grzegorz Niemirowski napisal w dniu 18-12-09 14:49:

> I nie można go od razu zrobić adminem?

W zasadzie to wyszlo maslo maslane. I odpowiedz jest oczywista, zeby dac
od razu tego admina.
Ale wlasnie nie chce mu dawac calego admina.
Mozna by go np wywalac (skryptem) z admina jak sie doda.
Chodzilo mi o to zeby mozna zrobic uzytkownika, ktory moze np: tylko
zarzadzc kontami.
Znalazlem ze jest mozliwosc "przejmowania plikow/katalogow na wlasnosc"
i innych fajnych rzeczy dla konkretnych kont/grup. Natomiaast nie
znalazlem zarzadzania kontami.
Chodzilo mi o to zeby mozna bylo w systemie wydzielac co dany uzytkownik
moze w systemie robic.

jak sie nie da to nie bede z tym na sile walczyl.