Re: Poczta usługi Windows Life

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 01:24:10 MET

Piotr M <xxx@xxx.xx> napisał(a):
> Witam.
> Tak to się chyba nazywa - Poczta usługi Windows Life.

No prawie tak :) LiVe :)

> Z nowym Win7 64bit, pierwszy raz zainstalowałem, a co..
> Porzucając (chwilowo?) TB, 4Tude..
> Powiew świeżości, dobry lifting, przyjemnie..
> No i się przekonałem do tego klienta ( IHMO odwalili kawał dobrej roboty,
> terminarz hoho).
> Ale mam kilka ale:
> 1. Jak zmienić nagłówek przy odpowiedzi, ten co jest na 4 linijki to
> jakiś istny koszmarek

Nie da się :)

> 2. Teraz z drugiej mańki, dlaczego stopka nie jest stopką (nie jest
> poprzedzona "--") tylko tak naprawdę jest częścią treści wiadomości.

Bo nie ma delimitera dla poczty. Jak bardzo chcesz to sobie dopisz do treści
stopki.

> 3. Jak zmienić nagłówek przy odpowiedzi w Usenecie (bo jest inny i równie
> "bajerancki"

Nie da się :)

> Coś czuje że 1 niedasie 2 niedasie 3 niedasie :P W sumie topierdółiki ale
> czy napewno?

Pewnie da się zmienić grzebiąc w DLLkach edytorem zasobów.

> Aha
> 4. Jak dodawać do słownika które się kreślą na czerwona, menu kontekstowe
> nic nie mówi.

UserDictionary.lex w katalogu
C:\Users\użytkownik\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/