Poczta usługi Windows Life

Autor: Piotr M <xxx_at_xxx.xx>
Data: Wed 16 Dec 2009 - 01:08:14 MET

Witam.

Tak to się chyba nazywa - Poczta usługi Windows Life.
Z nowym Win7 64bit, pierwszy raz zainstalowałem, a co..
Porzucając (chwilowo?) TB, 4Tude..
Powiew świeżości, dobry lifting, przyjemnie..
No i się przekonałem do tego klienta ( IHMO odwalili kawał dobrej roboty,
terminarz hoho).

Ale mam kilka ale:

1. Jak zmienić nagłówek przy odpowiedzi, ten co jest na 4 linijki to jakiś
istny koszmarek

2. Teraz z drugiej mańki, dlaczego stopka nie jest stopką (nie jest
poprzedzona "--") tylko tak naprawdę jest częścią treści wiadomości.

3. Jak zmienić nagłówek przy odpowiedzi w Usenecie (bo jest inny i równie
"bajerancki"

Nie wiem jeszcze jak chodzi jeszcze IMAP..

Coś czuje że 1 niedasie 2 niedasie 3 niedasie :P W sumie topierdółiki ale
czy napewno?

Aha

4. Jak dodawać do słownika które się kreślą na czerwona, menu kontekstowe
nic nie mówi.

Piotrze ratuj ;)

O, a tutaj stopka jest normalna, a w mailach kicha.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?