Re: [ot] gdzie ta opcja w videolan?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 04:00:58 MET

Piotr Palusiński in news:hfocvj$gm3$1@atlantis.news.neostrada.pl
> In news:hfo9o0$an0$1@inews.gazeta.pl,
> *1634Racine* <1634@Racine.pl> typed:
> Usuń z rejestru
> HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
> FileExts\<ext>\OpenWithList
[.......................]

dzieki; caly Twoj post przestudiuje w najblizszym czasie, a poki co, przed
jego lektura, udalo sie (jednak) cos najprostszego:
opcje folderow -> typy plikow i o ile do tej pory np. dla "plik avi" nie
mozna bylo zmienic playera opcjonalnego, to nagle po wykasowaniu tutaj
calego wpisu, zalozylem nowy "plik avi" i udalo sie pokazac jako opcjonalny
player -> videolan.
Inne rozszerzenia jakims cudem teraz takze udaje sie ta prosta droga, np.
flv, wmv, itd, wiec te najbardziej popularne - pare ich w koncu jest -
mozna i tak, na piechote, ale to lekko deprymujace i powinno byc po prostu
poprzez ppm i "otworz zawsze z....".
OK, poczytam dokladnie potem encyklopedie od Ciebie.
jeszcze raz dzieki, pozdrawiam.

ps.
najogolniej chodzi o to, ze ten znany panel "otworz za pomoca..." ma u mnie
zawsze wylistowane pare roznych programow do wyboru, zwlaszcza pojawia sie,
jak przyspawany, WMP, ale podpowiedzenie/wybranie innego spoza listy
najzwyczajniej nie dziala, tzn wskazac w jakims katalogu program spoza listy
to i mozna,ale po powrocie do panelu - wskazanego programu nie widac, ergo:
z banalnych powodow tym bardziej nie dziala opcja " _zawsze_ otwieraj tym
programem".