Re: XP - nie startują niektóre programy

Autor: Piotr Dałek <bmw_at_the.butterfly.org.invalid>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 00:53:30 MET

Przychodzi Wojtek i poprzez 117-108.echostar.pl śle wiadomość

A pamięć sprawdzałeś? http://www.memtest.org

> "Usługa Zarządzanie aplikacjami zakończyła działanie; wystąpił
> następujący błąd:
> Nie można odnaleźć określonego modułu. "

> I to tyle co wiem :(

> Jakieś sugestie co się mogło stać i jak temu zaradzić??

Sprawdź pamięć a potem zobacz co ma do powiedzenia SMART Twojego dysku.

Pozdrawiam,

--
.oooO  /~) (~\  Oooo. Programowanie  to | Piotr Dałek - betoniarka5.wp@pl
(   ) / (   ) \ (   ) najprzyjemniejsza | jid: branch.prediction.jabber@org