XP - nie startują niektóre programy

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 18:59:11 MET

Zaczęło się tak:
- przestał się uruchamiać firewall podczas startu systemu (Sygate)
można było potem uruchomić go ręcznie, kolejnym objawem było:
- brak możliwości uruchomienia firewall'a nawet z ręki
- przestała się uruchamiac przeglądarka internetowa (K-meleon)
- Thunderbird zalicza dość często pady.
- przestał się uruchamiać program Mapsource (do map Garmina)
- próba przistalowania przeglądarki bez efektu.

-Przeskanowałem kompa Antivirem (AVG free) - czysto
- ściągnąłem bootowalne CD z bitdefenderem - czysto
- chkdsk /r - nie znajduje problemów na dysku

Pomysły mi się skończyły :(
logi systemu w zasadzie czyste, jedyne co mi podpada to taki wpis w
logu aplikacji:
"Podczas wewnętrznego przetwarzania system zdarzeń modelu COM+ wykrył
zły kod powrotu. HRESULT to 800706BA z w wierszu 44 z
d:\comxp_sp3\com\com1x\src\events\tier1\eventsystemobj.cpp. Skontaktuj
się z Pomocą techniczną firmy Microsoft i zgłoś ten błąd."
Raz, że takich wpisów ciurkiem jest z 400 ..... dwa zupełnie nie wiem
co to za ścieżka jest podana (jest jeden HDD - c:\)
W logach systemu jest wpis:
"Usługa Zarządzanie aplikacjami zakończyła działanie; wystąpił
następujący błąd:
Nie można odnaleźć określonego modułu. "

I to tyle co wiem :(

Jakieś sugestie co się mogło stać i jak temu zaradzić??

Wojtek