Re: za duzo danych

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 17:37:58 MET

> dzieki za dobre checi, ale nie interesuje mnie co z tym zrobic, ale
> jak to to moglo powstac, zeby widziec co mu powiedziec, zeby nie robil
> w przyszlosci, cokolwiek to jest.

Powód może być zarówno błahy jak zawieszenie się programu, zawieszenie się
komputera, nagły restart komputera jak i egzotyczny typu promieniowanie
kosmiczne albo rzadki bug na który się nie miało wpływu.

Pewność zapisu w pamięci RAM i na dysku twardym jest bardzo duża - w końcu
miliardy ludzi przepychają gigabajty i terabajty danych - ale komuś się
takie ogromnie nieprawdopodobne przekłamanie zdarzy.

--
Azarien