Re: Win 7 program z uprawnieniami administratora

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 23:29:57 MET

** Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._nospamplease_.pl> wrote:

> Gdyby

Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem. Weź już się nie produkuj.

> Ale on nie ma problemu z uruchomieniem programu, tylko z dodatkowym
> okienkiem. I znowu jeśli korzysta rzadko z wersji uruchamianej jako
> administrator, to tym bardziej nie jest to uciążliwe.

Jasne, bo to Ty jego ekscelencja Jacek Kaliński będziesz określał co jest dla
kogo uciążliwe. Mógłbyś już ochłonąć?

> Wiem, też ubolewam, że autor nie wie co robi. Ale skoro nie chce powiedzieć
> (z jego tonu wypowiedzi wynika, że i tak wie lepiej), to jak można mu pomóc?

W niczym nie pomogłeś za to sobie popisałeś kto potrafi korzystać, kto nie
potrafi, kto wie co robi, kto nie wie, co jest dla kogo uciążliwe itd.

Wniosek: bijesz pianę.