Re: Win 7 program z uprawnieniami administratora

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 23:23:15 MET

W artykule <op40v6-98j.ln1@kosmosik.net>, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Sorry nie chcę być adwokacikiem ale gdzie ty do cholery wyczytałeś, że OP chce
> "na co dzień korzystać z uprawnień administratora"?

Gdyby korzystał raz na tydzień, to nie byłoby takie uciążliwe kliknięcie
w "tak". Jeśli tak bardzo jest to męczące, to coś tu jest nie tak.
Po drugie program ze strony producenta ma prawidłowy certyfikat wydawcy.
Czyli autor ma jakiś dziwny program (równie dobrze może być i spreparowany
lub zawirusowany) - ale mniejsza o to. Może korzysta z wersji sprzed roku.

> Nie przychodzi Ci do głowy,
> że może mieć np. dwa skróty jeden "Total Commander" drugi "Total Commander
> (jako administrator)" i jeżeli potrzebuje odpalać ten drugi?

Ale on nie ma problemu z uruchomieniem programu, tylko z dodatkowym
okienkiem. I znowu jeśli korzysta rzadko z wersji uruchamianej jako
administrator, to tym bardziej nie jest to uciążliwe.

> Wniosek: albo nie potrafisz korzystać z systemu, albo nie wiesz co robisz.

Wiem, też ubolewam, że autor nie wie co robi. Ale skoro nie chce
powiedzieć (z jego tonu wypowiedzi wynika, że i tak wie lepiej),
to jak można mu pomóc?
Dobra, chyba wystarczy, bo zaraz zaczniemy robić offtopic.

Jacek