XP, niepelny stan wstrzymania

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 22:46:35 MET

Witam.

Instalowałem system XP SP3 na nowym dysku i zauważyłem, że gdy przełączę
komputer w stan wstrzymania, to zasilane są wentylatory i pali się dioda
'power' na kieszeni dysku ata (dioda 'power' na obudowie mruga).
Niby wszystko w porządku, ale na poprzednim systemie (też XP SP3) w stanie
wstrzymania dioda na kieszeni się nie paliła i wentylatory się nie kręciły.
Różnica nie wynika więc z ustawień biosu ani sprzętu, bo ten jest taki sam
(nie licząc dysków), tylko z ustawień OS.

Czy ktoś wie, jak w XP można przełączyć się między tymi dwoma rodzajami
stanu wstrzymania?
W obu systemach schemat zasilania to "minimalne zarządzanie energią".

Pozdrawiam.

--
GLaF