Re: Rozsypany system alokacji plików (help!).

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 10:46:04 MET

Sempiterna pisze:

> Przede wszystkim - czy geometria dysku jest dobra? Mnie sie zdarzyło w
> BIOSie przestawienie z AUTO (domyślnie LBA) na LARGE, co mogło skutkować

Access Mode: Auto w BIOS-ie

> Czy jest jakieś wolne miejsce, i/lub czy partycje te fizycznie leżą w
> takiej kolejności, jak podano? I czy ewentualnie, wpisy w BOOT.INI tak
> samo się do nich odnoszą, jeśli sie odnoszą?
Nie są zapełnione danymi, brak niesformatowanych miejsc dysku miedzy
nimi, układają sie jak podałem.

> Autorestart włączony/wyłączony? Czy w momencie resetowania coś widać?
> czy od razu z ładowania jest reset?
Domyślne - czyli włączony (wnioskuję). Tutaj screen po wybraniu (wg
Twojej sugestii opcji nie uruchamiania ponownego):
http://yfrog.com/j8stop0x000000c2j

> Zwarcia... jak? Kabelki posprawdzaj, ponaprawiaj...
To jest Mustang (w tej obudowie blacha sie wygina w palcach) :)

Pzdr, OMSON