Re: dodanie uprawnień userowi

Autor: Wojtek Kowalski <WKowalski_at_op.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 17:37:04 MET

> wybieram i aktywuję jakiekolwiek prawo np. zmiany ustawień zegara
> systemowego i niestety nie działa :////////

Probowales gpupdate /force na komputerze studenta? Zasady grup synchronizuja
sie co jakis czas (w win2k domyslnie to bodajze 90 minut, w XP zdaje sie
podobnie).

tak wpisałem to polecenie przed chwilką a pozatym resetowałem komputer
klienta chyba z 10 razy
powoli mam dość nie mam pojęcia dlaczego to nie działa :/

Wojtek