Problem z instalką windowsa XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 17:35:16 MET

Cześć
Wpadł mi w ręce komp z naklejką Windowsa XP prof. i napisem JTT Computer
S.A. Product key podany na naklejce to:
QMXVW-HP2HD-WFHHH-X7V3Y-JFM2T
Chciałbym zainstalować legalny system na tym kompie a przynajmniej na tyle
legalny na ile to możliwe :) Domyślam się że jest potrzebna jakaś forma
windowsa OEM ale jedyna wersja windy OEM jaką udało mi się ściągnąć
naprędce z netu (z SP3) nie przyjmuje serialu. Firma JTT już nie
istnieje. Kto mógłby mi podpowiedzieć coś co ułatwiło by mi poszukiwanie
prawidłowej wersji windy dla tego kompa?

--
Jacek