Re: Zdalny pulpit.

Autor: Krzysztof K. <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 22:24:12 MET

> Jest tu wątek, który pomoże Ci rozwiązać Twój problem.
> http://forum.pclab.pl/t423667.html
> Dodaj wpis do rejestru na komputerze do którego się łączysz:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory
> Management
> dodaj wartość DWORD "SessionImageSize"=dword:00000020 (32MB)

Jutro sprawdzę.

> lub
> Pewnie nie mozesz sie podlaczyc bo to jest siec wewnetrzna?.
> Poprosic admina o przekierowanie portu 3389 z zewnatrz na twoj komputer
> wewnatrz sieci.

On się lokalnie nie łączy z komputera wewnątrz sieci.

> inne rozwiazanie to siec VPN, ale to też z adminem musisz zagadac.

VPN już też zestawiłem. Z domu rejestruje się do sieci na pingi odpowiada
zresztą to właśnie na tym komputerze jest uruchomiony serwer VPN i łączy się
bez problemu. Tylko RDP nie bardzo chce działać.
Jak nie uruchomie to zerkne na ten program.