Re: Zdalny pulpit.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 21:43:21 MET

In news:hf16pk$e5n$1@news.onet.pl,
*Krzysztof K.* <kowalik_k@op.pl> typed:
> Mam problem z podłączenie się przez zdalny pulpit. Komputer w sieci
> odpowiada na ping zainstalowany jest KIS ale jak go wyłącze jest to samo
> więc to raczej nie firewall. Uruchamiam klienta zdalnego pulpitu wpisuje
> adres IP i naciskam PODŁĄCZ i nic sie nie dziaje. Na moment przycisk
> PODŁĄCZ robi się na szaro (niedostępny) i to wszystko. Gdzie szukać
> rozwiązania ?. On gdzieś loguje co się dziej i dlaczego nie podłącza ?.

Jest tu wątek, który pomoże Ci rozwiązać Twój problem.
http://forum.pclab.pl/t423667.html
Dodaj wpis do rejestru na komputerze do którego się łączysz:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory
Management
dodaj wartość DWORD "SessionImageSize"=dword:00000020 (32MB)

lub
Pewnie nie mozesz sie podlaczyc bo to jest siec wewnetrzna?.
Poprosic admina o przekierowanie portu 3389 z zewnatrz na twoj komputer
wewnatrz sieci.
inne rozwiazanie to siec VPN, ale to też z adminem musisz zagadac.
Kolejne rozwiazanie to program do pracy zdalnej ale nie pulpit zdalny.
Bardzo fajnie dziala np LogMeIn
https://secure.logmein.com/home.asp
Instalujesz u siebie na komp. np. w pracy (lub odwrotnie) i zostawiasz
włączonego kompa. Z domu łączysz sie za pomoca klienta logmein i po
problemie.