Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 12:47:58 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>O ile wiem, to Panel sterowania --> co¶tam. Ale mo¿e w XP tak nie by³o.

Nie by³o.

>Wg mnie nie. Bo to przeszkadza MSZ tym, co potrafi± se wy³±czyæ. a
>pomaga tym, którzy w³±czyæ nie zawsze potrafi±.

Wiesz, komputer w ogóle przeszkadza tym, którzy nie s± w stanie wymy¶liæ
co w³a¶ciwie chc± zrobiæ.

>Nie czu³em nigdy problemu. Skoro i tak wk³adam p³ytkê, to chwilowe
>przytrzymanie shifta nie jest k³opotem.

No, zw³aszcza jak nie wiesz czy ta chwila to ju¿ minê³a, czy nie. Jak
co¶ akurat zupe³nie innego robisz. BTDT

>Tylko ten program trzeba znale¼æ. Sk±d wiesz, gdzie jest schowany?

Po... tadam tadam... nazwie katalogu.

>Kolega kiedy¶ próbowa³. Ghosta kupowa³, dyski przek³ada³.

Mo¿na po sieci.

>Ja tam wolê
>pu¶ciæ instalkê i ju¿. Na Ghosta mnie nie staæ, a do rozkrêcania kompów
>mam awersjê. Raz na kilka lat mo¿na zainstalowaæ bez zabawy w klonowanie.

Z tych "raz na kilka lat" robi siê ca³kiem sporo czasu w efekcie, jak
siê pozbiera te wszystkie incydenty do przys³owiowej kupy.
BTW, je¶li masz ustandaryzowany sprzêt, to byle linux livem opêdzisz
klonowanie.

>A poza matematyk± znasz równie¿ jêzyk polski? Bo zwrot ,,w ¿adnym
>wypadku'' oznacza emocjonalne nastawienie rozmówcy i jego odczucie, a
>nie ¿e ,,nie znajdzie siê ¿aden przypadek osobnika, któremu tak akurat
>dziwnie siê spodoba''.

Rozmawiamy o rzeczach technicznych. Na poezjê jest miejsce na innej
grupie.
Poza tym, je¶li chcia³e¶ przekazaæ emocjonalny stosunek, nale¿a³o u¿yæ
wykrzyknika.

>No ale ka¿da ma inn± specyfikê, inne oprogramowanie, inne potrzeby.

Oczywi¶cie. Je¶li na ka¿dym komputerze masz inne oprogramowanie,
centralna dystrybucja tego¿ nie da ¿adnych korzy¶ci z punktu widzenia
czasoch³onno¶ci procesu. Tylko to tak trochê siê nie spina z bieganiem z
instalk± od komputera do komputera.

>No i nadal magicznie omijasz to:
>
>Uwa¿asz, ¿e przekonasz warsztat samochodowy z 3
>kompami, albo ksiêgowo¶æ przedszkola z 3 kompami do wdro¿enia 4 kompa,
>do zakupu windowsów profesional, do zakupu windows serwer tylko po to,
>¿eby móc mityczne zalety AD wykorzystaæ?

Przekonywanie to trudna sztuka. Tylko cokolwiek niebêd±ca tematem tej
grupy. A zalety AD nie s± "mityczne", tylko najwy¿ej Tobie nieznane.
(zreszt± pisa³em, ¿e AD nie jest jedynym produktem na rynku)

>Przecie¿ taniej i szybciej jest
>w³o¿yæ raz na kwarta³ te p³ytki do kompów ni¿ generowaæ paczki i cudowaæ
>z AD.

Czy taniej i szybciej to kwestia mocno uzale¿niona od okoliczno¶ci.
W szczególno¶ci od wiedzy i umiejêtno¶ci zarz±dzaj±cego.

--
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.