Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 30 Nov 2009 - 11:09:23 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemys³aw Adam ¦miejek"
>No wiêc trzeba po pierwsze zastanowiæ siê, których jest wiêcej, a
>nastêpnie rozwa¿yæ czy np. Ty nie mo¿esz sobie wy³±czyæ tych opcji.
>Wg mnie wiêcej jest tych, co im to pomaga. Poza tym, spokojnie mo¿esz
>sobie wy³±czyæ tê opcjê.

1. Gmeranie w rejestrze to nie jest dobre rozwi±zanie.
2. Nie jestem pewien czy jednak domy¶lnie powinno to byæ wy³±czone.

>No OK. To wtedy jest gorzej. Wiêc wk³adasz z Shiftem i ju¿.

Zajedwabi¶cie wygodne.

>Lata ju¿ nie kupujê p³ytek z czasopismami, wiêc nie wiem czy siê nie
>zmieni³o, ale jak korzysta³em na prze³omie wieków, to by³o to pomocne.

Zw³aszcza jak chcesz zainstalowaæ jeden program, a nie przegl±daæ ca³e
autorunowe menu przygotowane przez kogo¶ z upo¶ledzeniem pojêcia o
ergonomii...

>O! ¶wietny przyk³ad. Instalujê 20 systemów w pracowni i do ka¿dego
>wk³adam p³ytkê ze sterownikami. Wyskakuje autostartowy instalator i mam
>mniej klikania. Bardzo dobry przyk³ad.

No proszê. A normalni ludzie klonuj± instalacjê. Szybciej i wygodniej.

>No wiem. I wszêdzie autostart jest cudowny na p³ytach. P³ytka dla
>polonistów, od której zacz±³em dyskusjê, te¿ nie jest gr±.

Przecudowny.

>W ¿adnym wypadku.

Uwa¿aj na nisko przelatuj±ce kwantyfikatory.

>Bo jest za drogie i siê do niczego nie przydaje.

I tu w³a¶ciwie mo¿emy skoñczyæ.

>Nie ma. Nawet jakbym umia³ generowaæ paczki poprawnie dzia³aj±ce, to i
>tak nie uwa¿am za sensowne wywaliæ kupy kasiury na oprogramowanie,
>sprzêt, pr±d i miejsce pod serwer, ¿eby mityczny zysk osi±gn±æ. To
>naprawdê ¿aden zysk generowaæ paczki i cudowaæ z AD.

Chyba ¿e akurat zrobisz jedn± paczkê i rozdystrybuujesz we wszystkich
firmach, w których zarz±dzasz. Da siê.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |