Re: Katalog ukryty/na hasło

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Sun 29 Nov 2009 - 17:27:09 MET

Andrzej Libiszewski pisze:
> Dowolna idea może być sknocona wykonawstwem.

Owszem. I należy naprawić wg mojego algorytmu.

> Przede wszystkim nie jest przekleństwem. Może być co najwyżej wulgaryzmem,

Ale to to samo...

http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przekle%F1stwo
1. «wulgarne lub obelżywe słowo używane w celu wyrażenia złego stosunku
do kogoś lub czegoś»

> Producent nie ma serwera z aktualizacjami? Może czas, żeby miał?

I co, ja mam go mu postawić kolego teoretyk?

> Karty ethernetowej pewnie też nie mają?

MajÄ…. No i?

> Dlaczego, skoro polegają głównie na dystrybucji pakietów przez sieć, płytę
> CD traktując wyłącznie jako podstawowe medium z instalatorem? Przecież
> nawet polskich pakietów językowych tradycyjnie nie ma na płycie, są
> pobierane przez internet w trakcie instalacji...

No właśnie.

> Pisałem o EWENTUALNYM użyciu VPN.

No i teraz zmieniasz decyzjÄ™?

> Działa sprawnie nawet na bezprzewodowym Orange. Sprawdź.

No właśnie średnio sprawdzę, bo nie mam infrastruktury do VPNa. Muszę
podłubać w tym kiedyś, ale czasu nie staje. Na razie proste użycie VNC
odpada z powodu prywatnych IP.

> Owszem, bo najwyraźniej nie bardzo zrozumiałeś o co mi chodziło. Ten
> "serwer" może być w przypadku paru komputerków nawet udostępnionym
> katalogiem na jednym z nich. Taką aktualizację możesz tam nawet z domu
> wgrać i resztę stacji zaktualizować zdalnie, bez biegania z płytką.

O ile miałbym infrastrukturę zdalnego dostępu. Niestety nie mam.
Wszystkie znane mi rozwiÄ…zania sÄ… drogie niestety.

> No paczpan, a VNC za darmo jest i działa.

Po pierwsze nie działa na prywatnych IP, trzeba to składać z VPN.

Po drugie w LAN mi się strasznie mulił i VNC ma opinię ślimaka, więc coś
słabo wierzę w Twoje opowieści o tym, że działa na GPRSie.

--
Przemysław Adam Śmiejek