Re: Ukrycie swojego IP

Autor: Krzysztof K. <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Sat 28 Nov 2009 - 14:11:23 MET

> strasznie ci wspolczuje, ze masz w pracy warunki niewolnicze. moze
> nawet nie wiesz, ale inni maja np. godzinna przerwe w ciagu dnia,
> podczas, ktorej nikt im na rece nie patrzy.
> a oszczednoc w cytowaniu jest mile widziana, niezaleznie czy sie pisze
> z domu czy z pracy.

Mogą mieć i cały dzień przerwę, tyle tylko że komputer w pracy jak już
pisałem służy do pracowania i ma określone zadanie które pracownik na nim
wykonuje. Prywatne rozmówki na prywatne tematy wykonuje się w domu na
prywatnym komputerze, oszczędzając wszystkim niepotrzebnych domysłów i
ukrywania adresu IP bo się pisze coś ze służbowego komputera.